fredag 21. desember 2012

Loppisfunn

På de siste turene mine til loppis så har jeg jaktet på en ting: heklede brikker! Jeg har rasket med meg alt jeg har kommet over av runde, firkantede, avlange, små og store heklebrikker og nå hadde jeg endelig nok til å fullføre et prosjekt som jeg har tenkt på lenge.

IMG_4292

Jeg så dette første gang på pinterest og ble umiddelbart inspirert. Det er bare det at jeg antagelig ikke er den eneste som går på jakt etter sånne brikker på loppis. Jeg har stort sett bare fått med meg 2-3 stykker på hver tur.

IMG_4293 

Men nå er i hvert fall løperen min ferdig og jeg synes den er blitt kjempe fin!

IMG_4291

1 kommentar:

SiKaLo sa...

Det var en utrolig kul løper! Nå fikk jeg lyst å ta alle hekledukene til min mor og lage meg en kul duk til stuebordet :) Evt. hekle selv...

Related Posts with Thumbnails