lørdag 30. juni 2012

Ny veggpryd

I mars begynte barna og jeg på et stoooort maleri som jeg skulle ha over sofaen i stua. Jeg kom godt i gang med maleriet allerede da, men så ble det litt stille på malefronten gitt… før jeg plutselig fikk ånden over meg og malte det ferdig!

IMG_3522

Jeg er super fornøyd med resultatet. Nå er hele familien samlet på et lerret.

IMG_3529

Supermannen er han fine fyren som jeg fant for 11 år siden. Han har gitt meg disse finingene:

IMG_3528

Lilleprinsessa (frøkna), superplutt og mageboeren (jeg måtte foregripe begivenhetene litt her så jeg fikk familien komplett på bildet).

IMG_3527

Også jeg da! Prinsessa sjøl!

IMG_3519

Nå matcher maleriet de kule putene jeg fikk av svigermor til bursdagen min. Hurra!!!

2 kommentarer:

LilleLeo sa...

For et herlig maleri! I like!

Anna Therese sa...

Åå for et herlig bilde! Det er så fint å ha noe på veggen som er laget med masse kjærlighet :)

Related Posts with Thumbnails