torsdag 3. november 2011

Votter på tur ut i verden

Barnehagen jeg jobber i støtter Forut. Hver høst tar vi med hele barnehagen på “flytur” til et annet land og lærer om barn som ikke har det like lett og greit som barna har det i barnehagen vår. Vi har også pengeinnsamling i form av en aksjonsdag hvor foreldre, besteforeldre o.l. kan komme og kjøpe kaker, brukte leker, osv og lotteri på personalrommet, hvor alle pengene går til prosjektet. Til årets lotteri har jeg levert disse vottene.

IMG_2878

Via facebook har jeg også solgt to vottepar i løpet av den siste uka. Noe sier meg at vottene mine ikke kommer til å bli liggende her til neste år.

IMG_2901

M skulle ha votter som matchet hennes nye lue,

IMG_2905

mens C er tidlig ute med julegaver.

IMG_2904

Håper vottene faller i smak på hver sin kant av landet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte votter! Jeg vurderer å sy votter til en i barnehagen som skal slutte, men har du tips til litt karslig dekor? Tror kanskje ikke han vil ha rosa hjerter... Birgitta

Prinsesse Mari sa...

Hva med en stjerne? Eller en snurr av dekorgarn?

Related Posts with Thumbnails