onsdag 5. oktober 2011

Hipp hurra for selveste E!!!

Min kjære venninne E har nettopp hatt bursdag. Dessverre kræsjet feiringen med feiringen av min flotte farmor.

IMG_2849

På julemarkedet i fjor var E tidlig ute og kjøpte seg to vottepar, ett til seg selv og ett til en venninne.  Da jeg tenkte på hva jeg skulle gi henne i bursdaggave i år ble jeg plutselig usikker på om jeg kunne gi votter. Kjøpte hun ikke i fjor? Kan hun ha flere? Hva var det hun sa om vottene når hun var innom å tittet på haugen med ferdigklipp for noen uker siden? En melding til Helene ga meg svar: Jeg tviler på at man kan ha for mange Innmari votter!

IMG_2849

Og slik gikk det at E fikk hvite votter i år. (De hun kjøpte i fjor var brune.) Jeg valgte ut noen med lilla hjerter i og med at Helene allerede hadde gitt henne en lilla fleece poncho.

Nå skal E i hvertfall ikke fryse til vinteren!

3 kommentarer:

knuffel sa...

Fiiine votter! :D

Hilde sa...

Så flotte votter!!

Hilde sa...

Så flotte votter!!

Related Posts with Thumbnails