onsdag 4. mai 2011

Pirat gave

Jeg har hatt husmorferie! DET var deilig det! Jeg tok turen til skjønne Bergen som viste seg fra sin definitivt beste side denne helgen. Sol og nydelig vær, buekorps i gatene, utsikten fra Fløien som er helt fantastisk, og best av alt; jeg var sammen med en gooood venninne. Som takk for at hun ville ta i mot meg en hel helg, sydde jeg en liten ting til guttene hennes.

IMG_2075

Det ble en legopose med piratstoff inni og initialene til gutta på utsiden. Posen hadde ligget godt i klem i kofferten og ble seende ut deretter. Jeg hadde glemt å ta bilder før jeg dro så de ble tatt etter overrekkelsen. På bildet her ser dere M på vei inn i bildet med en boks full av lego.

IMG_2075
Jeg var godt fornøyd med fonten jeg valgte på initialene. Syntes den var passe sjørøverete.

IMG_2076

M tok posen i bruk med en gang og jeg ble ganske stolt da jeg så den i bruk dagen etter også.

Avslutter dette innlegget med et bilde fra Fløien, jeg. Synes liksom det er på sin plass.

IMG_2051

Tusen takk for at jeg fikk komme på besøk!!!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails