lørdag 2. oktober 2010

Dragegensere

Rett etter at jeg hadde laget dragegenser til plutt så fikk jeg følgende melding fra M: “Du må ikke lage så mange fine ting!!!!! ;-) Gutta MÅ bare få seg sånn dragegenser!!!!!!! Kan du kan du kan du?? Pretty please? ;-P” Man sier ikke nei etter en sånn melding.

1162

Men da jeg begynte å klippe så viste det seg at det ikke var nok dragestoff igjen til å lage genseree helt like plutt sin. Men Merete er heldigvis veldig grei, så da jeg spurte om jeg kunne bruke turkis ribb der jeg manglet dragestoff så var svaret. “Jeg stoler på deg!”

1160

Og egentlig synes jeg den turkise ribben pyntet opp genserene litt. De ble liksom enda litt freshere. Plutt sin ser retro ut, mens M sine ser litt mer moderne ut.

1161

Jeg har forresten fått nye merkelapper. Er jommen ikke lett å vite hvilken farge man skal velge på merkelappene sine. Egentlig burde jeg bare bestilt mangeforskjellige. Men jeg endte opp på lilla denne gangen. Kanskje ikke så maskulin farge, men så lager jeg ikke klær til små menn heller, jeg lager jo til gutter! Tøffe, glade, fargerike klær til tøffe og glade gutter!

1159

Mønster: mitt eget

Stoff: Dragestoff fra Cetho og ribb fra stoff og stil

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails