lørdag 12. desember 2009

Oppsummering av markedshelg

Jøye meg så slitsom den siste uka før markedet var, men jøye meg så gøy det var å stå på marked og selge det vi har laget selv - alt det som vi selv var godt fornøyd med. Det finnes altså mennesker der ute som liker det vi gjør! HURRA!!! Tiltross for at vi fikk en uke mindre enn planlagt og at været ikke var av det beste så solgte vi godt og det er gøy å se at vi har fått flere treff på bloggene den siste uka også. Tusen takk til alle dere som stakk innom i boden og til alle dere som titter innom bloggene. Vi har allerede begynt å tenke på neste marked. :)

077 En blid og fornøyd Helene i boden vår! Vi hadde julemusikk, pepperkaker og hverandre så stemningen var til en hver tid god og julete!

Det er noen plagg igjen etter markedet. Jeg har igjen grønne og lilla kjoler i små størrelser (under 1 år), en brun kjole i str 1-2 år, en bukse i str 1 år og en i str 2 + vesker, bleieposer og armbånd. Ta kontakt hvis du skulle være interessert. Med sykdom i heimen og juleforberedelser så spørs det om jeg får lagt ut noe flere bilder av det som er igjen. Kjolene koster 350,-, buksene 300,- veskene 350,- og bleieposene 150,-. Armbåndene er det litt forskjellige priser på. Ta kontakt for nærmere informasjon. Porto kommer i tillegg.

Jeg må få rette en takk til min fantastisk tålmodige mann for at han, tross sykdom, tok seg av ungene så jeg skulle få mest mulig tid til å sy! En takk til verdens beste barn, som bare er søte og snille og som sov som noen engler hele uka så de korte nettene jeg hadde i hvert fall ble fyllt av kvalitetssøvn. Og en stor takk til verdens beste bodpartner, HELENE!!!

2 kommentarer:

Helene sa...

ige så til deg, kjære søte du! Takk for en super helg i møkkaværet :-D
<3

Helene sa...

L

Related Posts with Thumbnails