onsdag 9. september 2009

Ipod etui til C

Min kjære venninne C ønsket seg et ipod etui da hun kjøpte seg en ny Ipod touch. Etter litt frem og tilbake fant jeg det perfekte stoffet i haugen min. Husket ikke en gang at jeg hadde dette stoffet. 018

Å sy et etui tar i grunnen bare en halv time, inkl klipping og sammensying, likevel klarte jeg å bruke 2 timer! Først måtte jeg tegne mønster, sy en variant, finne ut at den slettes ikke fungerte slik jeg hadde tenkt, tegne nytt mønster (hvilket er en variant av UnePune sitt), så klippe, så klippe feil, så klippe rett, så sy feil, så klippe enda en variant men nå med altfor lite stoff så jeg må tenke, tenkte selvfølgelig feil, klippet feil igjen, klippe rett, sy rett og endelig puste ut! Etuiet ble veldig godt mottatt. Stoffet var perfect match, og en rosa knapp var prikken over i’en!

022

Related Posts with Thumbnails