mandag 1. juni 2009

Jeg syr meg kjole

Med tanke på syerfaringen så er dette kanskje litt ambisiøst, men av og til seirer viljen over fornuften og jeg falt pladask for kjolen første gang jeg så den i stoff og stil katalogen . Jeg syr den lange modellen. Bryst stykke blir rødt, mens skjørtet blir rosa.

048red

I sommer skal v i to brylluper og håpet er at jeg skal stråle i egensydd kjole. Nå har jeg så vidt kommet i gang. Stoff og mønster er kjøpt inn, stoff er vasket og overdelen er prøve sydd så jeg kan se hvordan størrelsen er. Jeg skal prøve å oppdaterere bloggen underveis i prosjektet.

020

6 kommentarer:

Ugla sa...

Å, den kjolen ser nydelig ut. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Helene sa...

Jeg heier på deg og gleder meg til å se deg i den flotte kjolen din! :-D

Merete sa...

Dette blir spennede å følge med på! Kjolen så utrolig fin ut!!! Stilig farger du har valgt og :-)

Brit Strikkenerd sa...

Lykke til med kjoleprosjektet , blir spennende å følge med hvordan det går:)

Hannes hage sa...

Å, den ser lekker ut! Stilig å kaste seg ut i et såpass stort prosjekt. Blir spennende å se resultatet.

Loppelill sa...

Så flink du er! Kjolen er bare nydelig :)

Related Posts with Thumbnails