søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen!

bloggbilder 002 bloggbilder 004

17. mai er her med blå himmel og barn som er oppe i otta. Benytter derfor sjansen til å gratulere dere alle med dagen med det siste sysselet herfra. Bordet er dekket med det lekre lysfatet jeg fikk av svigermor til bursdagen min. Plutt måtte jo få ny smokkelenke så jeg klippet i stykker en av storesøster sine gamle og satte på et bånd som passer til anledningen.

Ha en riktig flott 17. mai og legg dere i kveld med magen full av kake og is!

bloggbilder 007

Dette er første innlegg skrevet med Windows Live. Deilig måte å blogge på, men jeg kommer nok til å bruke litt tid på å finne min layout.

2 kommentarer:

Pillen sa...

For ett nydelig bord!

Gratulere med dagen!

wigdis sa...

Det var et nydelig stilrent og elegant 17. mai-bord.
Ha en fortsatt fin dag.

Related Posts with Thumbnails