tirsdag 20. januar 2009

Blir lite sysling utover dette fortiden...

Fremgang på broderiet
Jeg storkoser meg med broderiet på kveldene, men med to små og et hus som av og til trenger litt oppmerksomhet så blir det ikke alltid like mye tid til å sette seg ned. Men jeg har nå kommet et stykke på vei. Treet begynner å ta form og til høyre kan man skimte det som skal bli et nissefjes. Det er ganske mange fargenyanser i broderiet som gjør at det blir en del telling. Det grønne på treet består av tre forskjellige nyanser. Snøen er hvit, lysblå og gråblå. Julekulene består av 5 farger på det meste, 4 røde og en liten dæsj hvit.

2 kommentarer:

Merete sa...

Så fint!! Gøy jeg får følge det! :-D Når jeg forteller folk at du gjør dette blir de skikkelig imponert!!

Loppelill sa...

Så flink du er som har tolmodighet til å brodere. Det blir kjempefint!!

Du har fått en award, se på bloggen min :)

Related Posts with Thumbnails