mandag 28. oktober 2013

Buksebestillinger

Som nevnt i forrige innlegg fikk jeg flere bestillinger etter at jeg ga bort bukser i ett års gaver. Den første leveringen er avbildet i forrige innlegg.

Bestilling nummer to er bukser til en liten frøken og hennes storesøster.

IMG_5195

Et stykk prinsessebukse i lyserosa med sølvglitter,

IMG_5196IMG_5197 

og en lilla bukse med kule lilla feer i lomma til 3 åringen.

Bestilling nummer to er til en annen herlig frøken.

IMG_5205

To bukser med applikasjoner:

IMG_5203

en bambi og en kollibri.

Til slutt en bestilling som ikke var en følge av ett års gavene. I våres leverte jeg noen kjoler til barnehagens sommerlotteri. En av kjolene ble vunnet av en guttemamma. Jeg tilbød meg et innbytte og nå har jeg endelig fått overlevert en bukse.

IMG_5206IMG_5209

Vil tro en bukse med tyranosaur i lomma blir mer populær enn en kjole.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails