lørdag 4. mai 2013

Kule brødre

Jeg falt så veldig for dette kule skostoffet da jeg var på Stoff og stil for en måneds tid siden. Det bare måtte bli bukser til gutta! Men jeg kjøpte 2 meter for sikkerhets skyld i tilfelle flere av oss vil ha klær med kule sko på. Vi får se hva det blir av resten av stoffet.

IMG_4782

Begge gutta er lange og vokser i et tempo jeg ikke helt klarer å følge. Buksen til mini er i størrelse 80 (han er 8 mnd nå) og plutt sin er i størrelse 116 (han er snart 5 år). Buksen til mini har en del å gå på på selene. Knappen kan flyttes og dersom det trengs kan jeg fjerne strikken og  sette på en ribb nederst på bena.

IMG_4787 

Jeg kjente på meg at stjerner måtte pynte opp buksene. To på benet til plutt, en på benet og en i rompa til mini.

20130421_140644IMG_4757

Og her er buksene in action. De sitter jo ikke akkurat stille disse gutta så det var ikke bare, bare å få tatt bilde av dem. Men fine er de i hvert fall!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails