lørdag 9. februar 2013

Jeg kan jo hekle

Og det synes jo ikke her da… for jeg har tovet verket etterpå! Men det er heklet altså, jeg lover!

Men altså: En på sykroken (fine syforumet) viste frem noen fine tøfler hun hadde heklet. Jeg leste oppskriften og tenkte at “dette skal jeg nok klare” og det gjorde jeg jommen. Og det gikk fort også! På to dager var det unnagjort. Også var det tovinga da. Jeg tovet tøflene to ganger, men de var fortsatt litt store. Så da kjørte jeg de i maskina en gang til… og kanskje litt hardere enn jeg burde. Og vips så passet de ikke lenger. Men heldigvis har jeg en venninne som har mindre føtter enn meg og i tillegg er hun litt småfrossen på føttene. Og slik gikk det til at mine turkise tøfler, ble C sine turkise tøfler i stedet!

20130205_210418

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails