fredag 18. januar 2013

Barndåp for minstemann

Jepp, da var altså minstemann blitt 4,5 måned og døpt! Tiden går såååå fort. Merker at jeg har litt erfaring med barndåper nå, det gikk så lett å gjennomføre denne, så det er nesten litt synd at dette nok er vår siste barndåp. Men det er vel sånn som i idretten at det er best å gi seg når man er på topp!

IMG_4486
Stemningsbilde kvelden før barndåpen.

Nuvel! Hadde ikke tenkt å gjøre så mye sprell i forkant av denne barndåpen, men så kom jeg på at jeg laget bordkort til de to andre og da måtte jeg liksom gjøre det denne gangen også. Tok litt tid før jeg fikk en god idé, men så kom jeg på at jeg jo har verdens beste hjelpere nå. Plutt limte bilder av verdens blideste mini på bordkortene med sånne små limputer som får bildene til å stå litt ut, mens frøkna skrev navn på alle kortene. Det var 22 kort og jeg tror hun brukte 15-20 min. Det går unna med 1. klassingen!

IMG_4487

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails