lørdag 7. juli 2012

En kjappis tunika til mor

Jeg fant et fint grønt stoff i en restekasse på stoff og stil som bare måtte bli med hjem, men jeg hadde ingen planer for det før jeg satt og ryddet i stoffene her en kveld og så at det var akkurat nok til en kjappis tunika til meg selv som til og med når rundt den voksende magen.

IMG_3562red
Frøkna har vært fotograf og mor har bare så vidt reist seg opp fra solstolen for å bli avbildet, derfor litt lite spennende bilde… med veldig skjev oppbrett på shortsen.

Vaffelsøm på brystet og rundt halsen så har jeg flettet brunribb og striper av stoffet for å holde stasen oppe. Det er liksom litt risikabelt å ikke ha noe der.

Da jeg sydde vaffelsømmen var jeg et øyeblikk litt lite oppmerksom og vips hadde jeg klart mesterstykket å sy fast sømlabben til stoffet.

Husk med andre ord å følge med på hva du driver med når du syr.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails