søndag 23. oktober 2011

Broderi oppdatering

Jeg har vært litt sliten i det siste så jeg har brukt mange ettermiddager på sofaen med broderiet mitt. Det gir resultater. Her kan du se forrige oppdatering.

Nå er det kommet til to hus og et juletre til. Målet er ikke å bli ferdig til jula i år, men jeg er jommen meg mye nærmere å bli det enn jeg hadde forestilt meg.

IMG_2874

IMG_2875

For å sikre at jeg ikke blir ferdig til jul i år, så har jeg like så godt begynt på et nytt broderi. Jeg har litt mange tanker i hodet for tiden så for å rydde opp litt sitter jeg å broderer så fort jeg har litt tid til overs. Broderi = terapi

IMG_2871 

For å være sikker på at dette også skal ta litt tid har jeg valgt ut en veldig smårutet aida, 7 ruter pr cm. Og jeg skal brodere en hel sang. Kan dere gjette hvilken?

IMG_2873

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails