lørdag 2. oktober 2010

Same, same, but different!

Da er siste del av bestillingen til M’s venninne ferdig! Fleecekjole med bilde. Kjolen er en veldig enkel modell, men på grunn av de fine, fine barna som pynter kjolen så ser den fort litt mer fancy ut.

1167Ser at sidesømmen ser helt snodig ut på venstre side her, men jeg garanterer at det ikke er sånn i virkeligheten.

Kjolen er identisk med de jeg har laget tidligere bortsett fra at jeg nå har både overlock og tvillingnål. Det går jommen fort når man først får klippet deler og satt i gang, og resultatet blir mye proffere.

1169 Hjerte bak i nakken som vanlig.

Jeg festet merkelappen på en litt annen måte denne gangen og synes i grunnen det ble ganske søtt. Men det er jommen ikke lett å fange fargene på de lilla merkelappene mine og heller ikke på de lyserosa hjerteknappene. 

1172

Mønster: mitt eget

Stoff: Fleece og rosa isoli med glitter + knapper fra stoff og stil. Bildet er overført med t-shirt transfer. 

1 kommentar:

lykke liten sa...

det var en kjempe fin kjole!!!!
stilig mønster :)

Related Posts with Thumbnails