søndag 24. oktober 2010

Lilla, lilla, lilla…

Gjett hvilken farge frøkna synes er den fineste fargen i hele verden. Kan det være lilla?

IMG_1408

På forsommeren fikk jeg en meter med lilla velour som takk for hjelpen med en logo og det tok ikke lang tid før jeg fant ut at jeg måtte bruke det på kjole til frøkna.

IMG_1404

Det lilla stoffet som er brukt på ermene og på sommerfuglen lyste mot meg fra hyllene på Panduro da jeg var innom for å kjøpe noe helt annet enn stoff, jeg bare måtte ha det! Er ganske fornøyd med å ha et lite lager med stoffer så jeg bare kan plukke stoffer når jeg har lyst til å sy.

IMG_1407
Hjerte og sommerfugl… og alt i lilla… hva mer kan man ønske seg når man er 4 år? Broderte kjedesting som følehorn på sommerfuglen.

Mønster: mitt eget

Stoff: Lilla velour som jeg ikke er helt sikker på hvor er fra, men det er ikke stoff og stil sin, bomullsstoffer fra Panduro.

3 kommentarer:

Loppelill sa...

Så søt kjole! Den fant nok i smak tenker jeg :)

lykke liten sa...

dette var en kjempe søt kjole :)

Anonym sa...

Kjempefin!!!
Her i heimen er også lilla en favoritt! Både blant små og store.. ;-)

Related Posts with Thumbnails