mandag 12. juli 2010

En ny variant av Hello kitty kjolen

Nok en prinsesse blir 4 og denne gangen kommer Hello Kitty til unnsetning. Denne gangen ble det en annen variant i og med at dette var en kjole til en av frøknas nærmeste venninner. Gaven falt tydeligvis i smak for jeg fikk en super diger kos av bursdagsjenta og hun ville ha på seg kjolen i barnehagen dagen etter.

IMG_0874

En litt lettere sommerkjole for varme dager og lyse kvelder.

IMG_0877

Kule “vinger” på skuldrene som gir kjolen et romantisk preg.

IMG_0876

Denne gangen har jeg lekt meg litt med blonder og bånd. Det frister jommen til gjentagelse. Det var mye enklere å få pent enn jeg hadde ventet. Kanskje man blir litt påvirket av å henge på sykroken med den eminente lille L? Jeg har sett en del fine bånd hos leanne.no som kanskje skal bli mine etterhvert…

Mønster: Ottobre 3/2010

Stoff: Hello Kitty stoff fra Jysk, blonde og bånd fra s&s

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails