fredag 15. januar 2010

Innmari liten oppmerksomhet til et nybakt ektepar!

Planen om å sy mange av julegavene i år gikk litt i ball for meg. Tiden strakk rett og slett ikke til så mye av det jeg hadde planlagt utgikk. Blant annet en telyspose til min manns kusine og hennes ektemann. De giftet seg i sommer så jeg hadde lyst til å gi dem noe spesielt. Det ble en kjøpegave under juletreet, men vi traff dem i romjula og da hadde jeg endelig fått laget ferdig posen. C er veldig glad i rosa så jeg måtte lage en råååååsa pose. Bomullsstoff med hjerter som fór og dekorsøm med hjerter rundt kanten. Bildet av ekteparet ble tatt på bryllupsfesten deres i sommer.

006red

007red

Mønster: mitt eget etter ideer fra maaaange på nettet.

Stoffer: Panduro

1 kommentar:

Helene sa...

Åh, den var utrolig søt! Elsker det fòrstoffet ditt :o)

Nydelig pose!

Related Posts with Thumbnails