onsdag 25. november 2009

Liten oppdatering

Jeg er fortsatt uten pc, og det blir lite blogging. Men desto mer tid til pusling. Nå er 5 vesker, 14 bleieposer og en gjeng med kasteposer (erteposer med ris som fyll i stedet) ferdig sydd. Jeg er nå i gang med fleecekjole produksjon. Har klippedager og sy dager! Det er fortsatt noen uker igjen, men jeg tror ikke jeg nødvendigvis har så god tid for det så jeg må bare holde tempoet oppe. Det hjelper godt å ha en tålmodig mann, frøken i bhg og plutt som sover mye på dagen. Nå er et bare å håpe på at vi holder oss friske i ukene fremover (selvfølgelig også etter julemarkedet) og at det blir litt mindre vått ute. Litt mer julestemning i hvite tepper enn i regnpytter!

Så fort jeg får pc'en min tilbake så kommer det bilder av alt som skal på julemarkedet!

1 kommentar:

vintagepaintings sa...

Hei,
Så masse fint du lager- kanskje jeg titter innom på julemarked på Bærums Verk :)
Hilsen Solveig

Related Posts with Thumbnails