onsdag 9. september 2009

Bleiepose til Helene

Jeg har kjøpt noen stoffer av Fimbo og da Helene fikk se en bitte liten snutt av det ene stoffet var hun bestemt på at hun ville ha en bleiepose med dette stoffet. Så da var det bare å sy da. Men jommen var jeg ikke også denne dagen forfulgt av uhell. Først oppdaget jeg at jeg hadde klippet stoffet altfor kort… jeg har rett og slett målt feil og ikke brukt hodet da jeg laget mønsteret. Så da klippet jeg en ny og sydde i vei. Da posen var nesten ferdig oppdaget jeg at jeg hadde gjort en kjempe tabbe allerede i starten og selve posen var blitt for liten. Det skal jommen ikke være lett. Heldigvis kunne jeg bruke den første biten jeg hadde klippet og skjøte på. Resultatet ble nok en gang bra, og jeg gleder meg til å overlevere den i morgen!

024

4 kommentarer:

Loppelill sa...

Den var kjempefin! Er en så kreativ som du, så mestrer du fint en hver utilsiktet utfordring :D

Prinsesse Mari sa...

hehe! Takk du! Det var jommen litt av et kompliment.

Helene sa...

Ååå, hurra! Den er nydelig og jeg gleder meg million til å ta den i bruk! :-D Leah gleder seg også!

sylysten sa...

Så fin den ble;o), og mobiletuiet i forrige innlegg også;o)
Snodig åssen noen proskjekt bare rett og slett ikke vil. Du var veldig flink som fullførte, jeg ender nesten alltid med å måtte legge de vekk;o)
Ha en flott dag.
Klem
Linda;o)

Related Posts with Thumbnails