onsdag 19. august 2009

Ny bleiepose

Med ny veske så var jeg også nødt til å sy meg ny bleiepose. Den forrige som jeg laget til oss var dessuten et hastverksprosjet, med dårlige sømmer og uten fór. Denne ble sydd på samme måten som posen til M. Det er sjelden jeg blir ferdig med et prosjekt i løpet av en kveld, for det er stadig noe som må gjøres i heimen og barn som må bysses, men denne gikk det faktisk unna med. Gøy når man får litt dreisen på en ting og ser at det går litt raskere for hver gang man syr.

bloggbilder 002

Ser nå at jeg burde å gått over med strykejernet, men den ble tatt i bruk med en gang den var ferdig så da glemte jeg det helt…

bloggbilder 005

Lomme i lokket som før. Må finne en lukking til denne lomma merker jeg.

2 kommentarer:

Litefrø sa...

KJempe smarte disse posene! Flott stoff!

Prinsesse Mari sa...

Tusen takk! Jeg er i hvert fall kjempe fornøyd!

Related Posts with Thumbnails