mandag 9. mars 2009

Ferdig med puffen!


Jeg skal ikke skryte av at jeg er så flink til å strikke men denne ble jeg jammen meg fornøyd med. Ikke tok den lang tid å strikke heller, strikkes på pinne nr 15 med tre tråder om gangen og jeg ble ferdig med de tre første nøstene på en kveld. Jeg har nok ikke avsluttet den helt sånn som det var meningen at man skulle gjøre det, men jeg glemte meg bort litt og plutselig var det ikke så mye garn igjen til å avslutte med, men pytt pytt. Puta som er brukt som fyll synes ikke like godt gjennom i dagslys som den gjør i blitzlys. Mulig jeg må prøve meg på den store puffen neste gang.

Oppskriften har jeg som tidligere nevnt funnet på Pickles en side jeg virkelig kan anbefale å stikke innom. Fine siden!!

12 kommentarer:

Stinelille sa...

flink du er! Vil også strikke sånn... Men bør vel få ferdige noen halvferdige prosjekter samt litt skolearbeid før jeg begir meg ut på noe nytt... :/ Men fin er den værtfall! :)

-MtG- sa...

Den var utrolig kul! *vil ha*
Det var kanskje et bra strikkeprosjekt for meg nåsomjeg ikke har så mye sammenhengendestrikketid:) Også kan jeg sitte på den når jeg leker med Gabriel på romet hans. Jeg er ikke en gulvsitter...
Den var utrolig fin med de fargene da. Flinke deg!

Susanne sa...

Flott blogg, har kikka litt rundt på den nå:)
Mye stilig du lager!
(fant bloggen via barn i magen)

Anonym sa...

Skikkelig stilig puff i lekre farger! Er det Eskimo du har brukt?

Fine navn på barna har du også, jeg har en Linnea med to n'er ;o)

Prinsesse Mari sa...

Jepp, er Eskimo! Deilig garn. Ble helt forelska i fargene!!!!

-MtG- sa...

Hvor kjøper du eskimo da? Og pris per nøste?

Anonym sa...

Så koselig blogg du har, mange fine og kreative ting også. :o)

Prinsesse Mari sa...

MtG: Jeg betalte 29,- (JIKES!) pr nøste for denne fargen. Koster vel 22 for den ensfargede. Men jeg så et garn som kunne ligne litt på bogerud. Det kostet bare 17. Er jo ikke en oppskrift som må følges slavisk liksom så jeg tror jeg skal prøve det garnet neste gang.

-MtG- sa...

Takk skal du ha:)Hva er strikkefastheten da? Kanskje man kan bruke topp t' tå?

-MtG- sa...

Takk skal du ha:)Hva er strikkefastheten da? Kanskje man kan bruke topp t' tå?

Prinsesse Mari sa...

Jeg aner ikke hva strikkefastheten er. ;) Men jeg strikket med tre tråder på pinne 15, tror det viktigste er at du bruker et litt tykt garn...

Loppelill sa...

Den ble knall stilig!!!!

Related Posts with Thumbnails