torsdag 26. februar 2009

Premien til Loppelill


Litt pinlig at det skulle ta sånn tid å få laget dette armbåndet, jeg bruker jo stort sett bare to kvelder på et sånt, men jeg skylder på at jeg er blitt syk - bitt av sybasillen! ;)
Nuvel!

Loppelill valgte farger og bredde selv. Resultatet ble perler i en mørk, mosegrønn farge som basis, med en lyse limegrønne perler i alle kryss og et ganske bredt armbånd. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. (Det er kanskje enda lettere å se fargene på Loppelill sin blogg.)

Loppelill og jeg har kjent hverandre i 2,5 år. Hun er en fantastisk dame som alltid kommer med koselige kommentarer og gode tilbakemeldinger og råd. Hun er bl.a. veldig flink til å kommentere på bloggen min. Jeg setter utrolig stor pris på henne og det i kombinasjon med at hun måtte vente så lenge på gaven sin gjorde at jeg syntes hun fortjente noe mer enn bare armbåndet. Så da ble det et bokmerke på henne også.

3 kommentarer:

Loppelill sa...

Rødme rødme! Du er da søt da :) Det var ikke så veldig lett å ta bilder av det så fargene ble riktige.

Armbåndet er kjempefint, kommer aldri til å ta det av meg!! Så skjuler det arrene etter at jeg brakk hånden. Ikke at de bryr meg så mye egentlig da:) Bokmerket var helt supert. Får god bruk for det:)

Prinsesse Mari sa...

Hehe! Kanskje jeg skal selge de som "arrskjulere?"

Loppelill sa...

He he, en liten nisje der :)

Related Posts with Thumbnails