søndag 28. september 2014

Høst forberedelser

I år var det starten på noe nytt for to av våre små. Plutt begynte på skolen (så nå får jeg vel egentlig ikke lov til å kalle han plutt lenger),  og mini begynte i barnehagen.

På skolen er det alltid kjekt å han noen ekstra klær. Og som sin søster så måtte jo også plutt få sin helt egen skiftetøybag.

IMG_5760

En tøff bag som er laget etter “man tager hva man haver” metoden. Grå lin utenpå og piratstoff inni. Og applikasjon som sier det som trengs for at ingen skal stikke av med innholdet.

Mini er jo av slaget som gjerne koser med lappene  på alle kosedyr. For ett år siden laget jeg Dino til han og den sover han med hver kveld. For å unngå at jeg glemte Dino enten her eller der bestemte jeg meg for å lage en egen til barnehagen. LilleDino sover i barnehagen både på natten og  på dagtid i mini sine varme, myke hender.

IMG_5762

Jeg har noen flere små dinoer liggende ferdigklippet til en dag jeg har tid til å lage dem. Jeg lurer på om det er flere som kunne tenke seg en liten dino å kose med.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails