mandag 25. august 2014

Dinosaurer og kule jentegaver!

I helga feiret vi dobbel 6 års dag for plutt og hans gode venninne. De deler interessen for dinosaurer og drager og derfor var dinosaurkjole et klart valg da vi skulle tenke ut en gave til den tøffe jenta!

2014-08-24 12.00.39

Det ble en slags singlettkjole, helt rett og enkel i snittet med dyp lilla ribb i hals- og ermringninger.

2014-08-24 12.01.04

Da moren til dinosaurfrøkna var innom meg tidligere i sommer falt hun sånn for denne kjolen så da syntes jeg liksom at jeg måtte gi denne kjolen som gave også. Mor strålte da de pakket opp så jeg tror jeg traff blink hos dem begge to!

***

Etter at den ene bursdagen var over dro mini og jeg kjapt innom en av hans venninner med en gave. Jeg tror aldri jeg har sett den frøkna i noe rosa så jeg bestemte meg for at jeg skulle ta i bruk den herlige orange velouren med dyp lilla bomber og finne på noe sprell med den.

2014-08-24 11.59.49

I kombinasjon med lilla isoli og en Bambi så ble det jommen meg en ganske så rå kjole.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails