søndag 17. november 2013

Vellykket vottesalg!

Jeg elsker å sy, og i høst har jeg sydd masse!!! Det er en fantastisk måte å slappe av på. Jeg føler meg kjempe heldig som har  mulighet til å sy så mye som jeg gjør for tiden. Med en gang mini sovner på formiddagen sniker jeg meg opp til symaskinen, setter på radioen og fyrer opp maskinene. Nå i høst har jeg hatt masse morsomme bestillinger, så på toppen av det hele får jeg altså litt penger for å sitte sånn og kose meg.

I høst har jeg også holdt på med årets votteprosjekt. Dette er vel 4. året jeg syr votter. De har blitt mottatt så utrolig godt og det har rett og slett blitt en slags tradisjon å lansere en kolleksjon før vinteren virkelig setter inn. I år har jeg som nevnt sydd vanvittig mange. Totalt har det blitt 65 par. To par ble gitt til høstmarkedet på skolen, 60 ble lagt klar på spisebordet før  jeg hadde votteparty og innen vottepartyet startet så hadde jeg sydd tre par til. Etter to dager er det kun 18 par igjen.

*KLIKK PÅ BILDENE FOR Å FÅ SE VOTTENE BEDRE*

IMG_5272IMG_5273IMG_5274IMG_5275
Begge de sorte parene er solgt.
IMG_5276IMG_5282IMG_5286IMG_5285
Det mørkeblå paret er solgt.
IMG_5279IMG_5280 
De knallrosa parene er solgt.
IMG_5278
IMG_5277IMG_5281IMG_5284
Det lilla paret til høyre er solgt.
IMG_5289IMG_5283 
IMG_5287IMG_5288 
Det rosa paret med rosene er solgt.

*KLIKK PÅ BILDENE FOR Å FÅ SE VOTTENE BEDRE*

Bildene er tatt med en 1 åring hengene i buksebenet så jeg ser at de absolutt kunne vært bedre.

Er du interessert i å kjøpe ett par så er det bare å ta kontakt på mail

mari (at) svendsen.as

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails