torsdag 13. juni 2013

Påfyll

Frøkna strekker seg i en voldsom fart og derfor har jeg fylt på med to kjoler i skapet hennes.

IMG_4775

Hun lider nok litt av stoffforelskelse hun også for da hun så det herlige Once upon a time stoffet så bare måtte hun ha en kjole med det stoffet på. Og mor er ikke vanskelig å be.

IMG_4776

Jeg var på panduro og fikk med meg dette stjernestoffet fra restekassen og tenkte med en gang ut en kjole som jeg bare måtte lage. Det er første gang jeg lager slike lommer og jeg ser at de kan være litt større i lommeåpningen, men hun får god plass til hånden sin så da er det ikke helt feil det jeg har gjort.

IMG_4778

Når jeg likevel var i gang med å klippe så laget jeg også denne kjolen i str 116. Den er tilsalgs dersom noen er interessert.

IMG_4762
Hmm…. hva har jeg gjort når jeg hang på denne kjolen da? Lommen ser ikke så koko ut i virkeligheten.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails