søndag 26. juni 2011

Klinkekul nr 3, blogges før nr 2

Med kjolen jeg har liggende ferdig klippet, er jeg oppi 4 klinkekule kjoler til meg selv. Jeg er altså bare sååå fornøyd med det mønsteret! Fine Ann Sissel!!!!

Disse stoffene skulle egentlig bli en MeiTai til en venninne, men plutselig er datteren hennes blitt 1 år og jeg har ikke rukket å sy… Venninnen min ga meg klarsignal til å bruke stoffet til noe annet og vips så hadde jeg en ny kjole.

IMG_2317

Kjolen ble klippet samtidig som kjole nr 4 og ble sydd på en hobbykveld jeg hadde med en kollega. Da vi reiste oss fra hobbykvelden gjensto fall og strikker så det gjorde jeg da jeg kom hjem. Var litt ekstra gøy å møte på jobb i denne kjolen dagen etter.

IMG_2296red

Jeg har veldig sjelden klær med lommer hvilket resulterer i at mobil o.l. ofte havner i veska (og den ringer jo alltid når jeg er langt unna) eller i bh’n. Nå er det slutt på sånt! To lommer på forsiden som jeg kan fylle med det ene og det andre.

Deilig med lin på varme sommerdager! Jeg gleder meg til å bruke denne i sommer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott kjole! Jeg har jo boka, så kanskje jeg kan lage en jeg også? Godt å høre at jeg ikke er den eneste som går med mobilen i bh'n!
Birgitta

Related Posts with Thumbnails