torsdag 29. april 2010

Sommerfuglskjørt til lilleprinsessa

Etter at jeg hadde laget skjørtet til venninnen til frøkna klippet jeg like så gjerne et til frøkna.

IMG_0445

Samme løsning som sist på løpegangen, men sydde en ekstra stikning for å holde strikken på plass. Kunne sikkert sydd stikningen tettere mot kanten så det så enda penere ut, men men….

IMG_0446

Frøkna lurte fælt på hvorfor sommerfuglen hadde perler på seg, men jeg syntes det var en fin detalj, jeg!

IMG_0441red

Mønster: mitt eget

Stoffer: Velour fra s&s og bomullsstoff fra Lappemakeriet

3 kommentarer:

Loppelill sa...

Det var kjempeflott!

Velkommen til min kreative verden sa...

Her var det mye fint. Du kan mye mer enn å sy. Bordkortene dine var utrolig flotte.

Ellers liker jeg godt applikasjonene dine: )

Litefrø sa...

Dette var et veldig pent skjørt! Rett og slett nydelig! :)

Related Posts with Thumbnails