fredag 12. juni 2009

Bursdagsveske

bloggbilder 006

Min kjære venninnes mor hadde nylig bursdag og jeg bestemte meg igjen for å lage gave. Resultatet ble denne vesken i lin og bomull. Fargene gir assosiasjoner til havet og sommeren og er farger jeg vet at mottakeren liker veldig godt (antagelig nettopp pga assosiasjonene). Vesken er vrangsydd slik som vesken til niese N. Med litt småting oppi så ble dette en søt gave til en søt dame! Gratulerer med dagen som var, E!

Stoff: Panduro
Knapper: Panduro
Mønster: Mitt eget

bloggbilder 008

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig mye flott du lager, og en riktig inspirerende blogg. Du ser ut til å være et multitalent, rett og slett :)

Prinsesse Mari sa...

Tusen takk! Det var virkelig en hyggelig kommentar. :)

Related Posts with Thumbnails